Mahidah Mahali.
Tuan Tanah


Mahidah Mahali. 25 tahun (2021)
Separuh extrovert, separuh lagi antisosial
-Seorang ibu kepada Siti Nur Aisya Ameena-

Post Blog Tuan Tanah Link

Instagram



Senarai Post Terdahulu
MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM SEGAMAT 2014
Pesanan untuk diri.
At last . SPM IS OVER !
Thankyou ! Alhamdulillah for the review blog conte...
My Last Episode For 2012.School Back !
Huda Syafiqah 's 1st Giveaway
"Segmen : Review Blog By Fateha Halim"
♥ Sasem moments in my heart ♥


Kredit
Template : Medd
Header comel :Medd
Tuan tanah: Mahidah Mahali
Paparan terbaik : Google Chrome
Test, Rileks, Raya.
Wednesday, July 23, 2014 | Wednesday, July 23, 2014 | 0 comments



Hai dunia ! Selamat tengah malammmmmmmmmmm *panjang malamnya*

Alhamdulillah, lega sikit kepala otak malam ni sebab baru je habis test CS128. Test C++ coding. Ok korang tak faham lagi. Haihh. Tst untuk budak course science computer ha. Selama seminggu tak tidur malam sebab nak hadap buku, and then malam ni pulak last kat UITM Segamat before raya. Pehhh happening gila !

Balik dari Dewan Seri Temenggung, terus lepak kat IFC dengan Faie & Bella. Bella blah, pastu Azmir datang. Ok bermulalah sesi confess mengonfess antara Faie dan Azmir. Aku menyelit je kat tepi, konon tak dengar apa dyorang sebab malas nak layan manusia tengah angau ni haha. Padahal telinga aku besar gajah boleh dengar semua haha. 

Takpe. Dua dua classmates aku. Aku doakan korang bahagia. Wakaka.

Ehem, esok saya balik. Yeay. Johor cuti awal. Anda yang bukan warga Johor ataupun yang merantau ke negeri orang tu, bagaimana pula? Takpe. Saya bersimpati sebab korang balik hari Jumaat. Wakaka. Ok kejamnya aku. Ampun.

Oklah. Jam dah menunjukkan pukul 1.44 pagi. Haha tak sedar temankan orang dating sampai ke pagi buta. Pehh pehh tak pernah aku buat. Mak mesti marah kalau aku sosial sangat kat universiti. Ehem maaf mak T.T

Itu je nak cakap. Selamat beradu warga dunia. Baca doa sebelum tidur. Beta nak kemas baju, esok nak balik Kulai. Wassalam :)


Post Terdahuluts> | New things