Mahidah Mahali.
Tuan Tanah


Mahidah Mahali. 25 tahun (2021)
Separuh extrovert, separuh lagi antisosial
-Seorang ibu kepada Siti Nur Aisya Ameena-

Post Blog Tuan Tanah Link

Instagram



Senarai Post Terdahulu
Tips Untuk Panjang dan Lentikkan Bulu Mata
My daily fashion guide : Hijab dan hipster (ke?)
Game over. Heartbroken.
How to make your lips look georgeous.
Panduan rawat hati yang sedih
FINAL EXAM.
Test, Rileks, Raya.
MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM SEGAMAT 2014
Pesanan untuk diri.
At last . SPM IS OVER !


Kredit
Template : Medd
Header comel :Medd
Tuan tanah: Mahidah Mahali
Paparan terbaik : Google Chrome
I'm back and i'm bored
Wednesday, May 6, 2015 | Wednesday, May 06, 2015 | 0 comments


2015. And hye i'm coming back. Yay.

First of all, thank you for reading my blog although i'm dying in updating it . no idea actually
*wuuuu sobs*. Ok dah boleh cakap melayu balik. Kang memanjang cakap English, orang kata aku batak, bajet omputih, orang tak faham. Macam tak tahu je mentaliti melayu sekarang. Next time when you're visiting this blog, do remind yourself to see the calendar. Kalau masih 1995, baru kau cakap aku ni kolot ikut bahasa penjajah.

Macam yang kau nampak, blog ni taklah berubah mana. Maybe sebab aku cuma tambah widget, tukar link colour, tukar background & dalam usaha memperkuatkan kemahiran coding aku ni since aku ambil course Computer Science kat UiTM. Since aku ada blog dan blog ni 100% blogskin yang memang pure pakai coding. So thankyou so much kat lecturers CS sebab ajar c++ , sangat sangat membantu aku. Muah ciked.

Wei, terabur ayat blog ni. Sukati aku je taip campur Malay-English. Ingat ABC ke puih. Huhuhuhu *annoying*

Disebabkan sekarang ni tengah cuti sem, kerja aku cuma menternak lemak dengan sebaik mungkin. Oh ya, follow twitter @mahidahmahali__ sebab memang kerja aku cakap sengsorang kat situ, mengharapkan orang mention dengan aku, berkenalan dengan lebih rapat lalu mencetuskan ikatan ukhwah yang penuh mesra. Pftttt. Ha ni tipu. Orang ajak gaduh adalah.

Ok , aku tak tahu nak bual apa. Wait for my next post. Maybe lebih berilmiah daripada post tak guna ni wkwkwkwk. Internet pun dah makin slow. aku tak tahu kenapa. so bye bye jelah. Selamat malam.




Post Terdahuluts> | New things