Mahidah Mahali.
Tuan Tanah


Mahidah Mahali. 25 tahun (2021)
Separuh extrovert, separuh lagi antisosial
-Seorang ibu kepada Siti Nur Aisya Ameena-

Post Blog Tuan Tanah Link

Instagram



Senarai Post Terdahulu
I'm back and i'm bored
Tips Untuk Panjang dan Lentikkan Bulu Mata
My daily fashion guide : Hijab dan hipster (ke?)
Game over. Heartbroken.
How to make your lips look georgeous.
Panduan rawat hati yang sedih
FINAL EXAM.
Test, Rileks, Raya.
MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM SEGAMAT 2014
Pesanan untuk diri.


Kredit
Template : Medd
Header comel :Medd
Tuan tanah: Mahidah Mahali
Paparan terbaik : Google Chrome
Review -- Percubaan pertama Gel Mat Vietnam Mask
Friday, May 8, 2015 | Friday, May 08, 2015 | 0 comments


Hari tu aku ada post gambar produk BVRC & sejenis botol kecik kat wechat. So memandangkan ramai yang tanya apa benda tu, oklah kita kasi tahu. Tu  Vietnam Mask yang tengah femes kat online page & mostly kat igshop lah kan ( as I'm a shopaholic at Instagram hehe )



To be honest, muka aku taklah bersih mana since kecil. Disebabkan parents aku dedua ada resdung then menurun kat aku. Akhirnya, kesan resdung tu muncul waktu dah besar kan (besar lah sangat, baru 19 tahun) . Dengan perangai aku yang main cincai jaga muka pun kadang kadang, memang kotorlah muka. Too much blackheads & whiteheads on my face especially on T-zone (tang dahi dan hidung) . Bila dah berlambak, muka jadi gatal , plus jerawat resdung tang dahi ni tak surut surut, memang seksa sangat. Benci tengok muka sendiri.


Tak pernah suka jerawat pasir punca resdung ni. Haih sakit hati deknon (Sumber : Google)

Dah macam macam skincares aku try, but the result was still bad. Mistine Egg White Mask, tarik whitehead sikit je. Biore pore strips tak jalan. Shisheido black tu lagilah, haram tak boleh guna. Deyy parah ni. Adik pun tegur jerawat naik sangat :(

Sampailah aku join satu group whatsapp tentang kecantikan, then mostly akak akak online seller suggest aku Vietnam Mask untuk kurangkan kotor kat muka ni. Ni kira first try aku lah. Then i went to an igshop that sell this product and ordered it. After a week poslaju sampai then terus pakai *jenis tak menyabo betul*
 

Bukan muka aku

||
||
||
V

 


Taraaaa ! Ok tutup mata kalau rasa geli. This is the result of applying Vietnam Mask. Masa nak tarik tu memang agak pedih sikit since kulit muka kan nipis. Tapi aku memang puas hati 90% . Memang banyak whiteheads keluar, siap biji jerawat yang tak masak lagi pun tertarik sekali. Rasa macam achievement terbesar aku dalam misi menghapuskan bakteria tak guna ni haha. Blah kau. Semak je.

Lepas ni, siapa rasa nak hidung ke dahi fefeeling flawless gittew, boleh cuba produk ni. Tak mahal. Purata harga RM7-RM10 je. Boleh search kat Instagram. Ok selamat mencuba gaissss !


Post Terdahuluts> | New things