Mahidah Mahali.
Tuan Tanah


Mahidah Mahali. 25 tahun (2021)
Separuh extrovert, separuh lagi antisosial
-Seorang ibu kepada Siti Nur Aisya Ameena-

Post Blog Tuan Tanah Link

Instagram



Senarai Post Terdahulu
Review -- Percubaan pertama Gel Mat Vietnam Mask
I'm back and i'm bored
Tips Untuk Panjang dan Lentikkan Bulu Mata
My daily fashion guide : Hijab dan hipster (ke?)
Game over. Heartbroken.
How to make your lips look georgeous.
Panduan rawat hati yang sedih
FINAL EXAM.
Test, Rileks, Raya.
MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM SEGAMAT 2014


Kredit
Template : Medd
Header comel :Medd
Tuan tanah: Mahidah Mahali
Paparan terbaik : Google Chrome
Kenapa emo sangat ni?
Friday, June 26, 2015 | Friday, June 26, 2015 | 0 comments


3.48 am (menunggu waktu bersahur)

Tengah moody act. Bila fikir balik, kenapa aku moody tetiba ? ke dah nak tiba bulan bendera merah ni? aih abaikan.

tak tahulah kenapa nak emo, nak marah orang tu je . aku ni kenapa nak tacing sangat? oh tolong med, jangan cakap kau dah terjatuh hati. sebab perangai kau otomatik nak gedik nak merajuk acacah nak nampak kau ni nakkan harapan dia approach kau dan "awak kenapa? alolo meh kita pujuk alaa kuchi kuchi". Blah lah med. hahahahah.

come on med, dia pun tak pernah declare kau as his girlfriend ke sweetheart whatsoever (dululah pernah sekali dia confess, pastu dia break the rules. katanya nak kawan biasa biasa je. sokay. aku nak marah apanya kan) . Haih med, janganlah perasan sangat. no one adores you.

Ya Allah, kalau boleh, jarakkan aku dari perasaan macam ni. Bantu aku jaga hati ni buat yang layak je. Takut jadi macam 2 tahun lepas. Nak cakap ni, jadi terlebih SETIA (macam aku - 2 TAHUN LEPAS) pun payah jugak. Hancur kut hati ni terhiris hiris gittew. Kita punyalah deeply fell in love dengan dia (tanak mention siapa. sejarah) , kita ketepikan rasa nak merajuk ke apa nak bagi dia lebih happy dari kita, last last apa jadi?

I found a lot of conversations of him with le girls kat fb. well aku tak terkejut mana pun. perangai dia memang macam tu dari awal aku kenal . You're so tough, med. haha luls Yang kita tak boleh terima bila dia nak upah orang date dengan dia bagi aku jeles and make the decision to break up. Whoaaa? Kau tahu dia nak upah berapa RM? 500-700 ratus beb ! walao. Oh yang ni tak berat mana kot. Yang beratnya bila he's having a dirty talk with those girls (aku nak tekankan yang dia chat dengan ramai gils. almost 30 girls for ONE DAY!) . Oh emm geee aku terduduk di tepi katil lalu ku lontarkan saura gemersik kalbu menyanyikan lagu sedih. ok tak pun. aku nangis. beria betul. ok aku masih terngiang ngiang kat kepala apa yang dia taip. seriously, i cant accept this. Orang gila je boleh terima bf dia cakap kotor dengan orang lain. nak kiss kiss bagai, nak malam pertama wtf i hate u.

Pergi matilah dengan janji awak yang nak masuk minang masa sem 5 tu, pergi matilah dengan kenangan kita tu, pergi mati dengan perjumpaan kali pertama awak dengan mak ayah saya tu. Ok semuanya boleh pergi mati. Jap aku nak reset diri aku semula zzzz

From that moment, I realised that...... I have wasted 2 years for nothing.

Ok sorry tercerita. aku memang dah tak boleh tahan simpan benda ni. aku pun tak cerita kat orang lain selain fatin je,

Ok back to the story, sebab cerita pendek 2 tahun lepas tu lah buat aku lifeless kejap, heartless dan BENCI LELAKI. Yeah i admit it. pernah anti. dulu ah. sekarang rasa hati ni dah tersangkut kat orang tapi tulah kita yang terhegeh hegeh kot, so em. baik kau stay camni jelah weh. If he really want you, dia akan cari jalan nak jadikan kau halal dulu. ok i'm waiting. Sabar separuh daripada iman kan. Yang kali ni aku kena sabar lagi kuat. Sorry brader , aku suka kau tapi aku malas nak tunjuk. Kalau aku tak sweet, maaf. Med sangat kental dalam menjaga hatinya. Pernah je terlentok dengan kata kata manis tapi em aku lupa kau belum aku yang punya. mihmih


Buku ni ha yang mempengaruhi aku jadi lebih sabar dalam hidup. Terima kasih kak Wanis. Kita tanak meroyan lagi sebab lelaki sebab kita limited untuk yang layak je wuuuu tsk tsk

Dah tu je nak cerita. Kau dah boleh baling batu ke kasut ke apa kat aku. Aku tahu aku hambar. Ha silakan. Terima kasih sebab baca. Bye byeeeeeee



Post Terdahuluts> | New things